گروه آموزشی جغرافیای استان بوشهر

لطفا به دوستان معرفی نمائید

گروه آموزشی جغرافیای استان بوشهر

لطفا به دوستان معرفی نمائید

راهنمای کلینیک مجازی صفحه پرسش و پاسخ

به نام خدا

با عرض سلام و احترام خدمت همکاران گرامی

به منظور فعال سازی و توسعه کلینیک مجازی پرسش و پاسخ سوالات درس جغرافیا، این صفحه بوجود آمده است تا انشاالله با همکاری و مساعدت سروران گرانقدر بتوانیم باعث پربارتر شدن درس شیرین جغرافیا در استان بوشهر، بشویم. برای این منظور در بخش نظرات سوالات خودتان را ارائه دهید تا گروه جغرافیای استان بوشهر به انها پاسخ دهد و مجموعه پرسش و پاسخ را در صفحه کلینیک مجازی پرسش و پاسخ قرار دهد. شرکت در این زمینه برای کلیه دانش آموزان و همکاران گرامی و همچنین علاقه مندان درس جغرافیا آزاد می باشد.

با تشکر فراوان

قاسم غریب زاده

سرگروه درس جغرافیای استان بوشهر

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدابراهیمی جمعه 3 آبان 1392 ساعت 16:06

سلام و خسته نباشید.خواهشمنداست درصورت امکان وباتوجه به برنامه های مختلف که دراطلاع رسانی وجود دارد وبرای دسترسی ساده تر و سریعتر به مطالب جدید در وبلاگ گروه جغرفیا بعداز گذاشتن مطالب جدید و فوری با اس ام اس که به شکل گروهی به سرگروه ها و نیز دیگراعضا ارسال شود تا بتوان بروزتر مطالب را دریافت کرد.

با عرض سلام و احترام فراوان خدمت استاد ابراهیمی
اینجانب به مسئول گروههای آموزشی اداره کل مراجعه نمودم تا مشخصات همکاران به همراه شماره موبایلشان داشته باشم تا بتوان در صورت نیاز به صورت پیامکی با آنها در ارتباط باشیم و آنها گفتند به شهرستانها نامه زدیم که شماره سرگروهها و مشخصاتشان بفرستند. حقیقت امر این است که در قفسه گروه جغرافیا ، من مشخصات همکاران عزیز را نیافتم ، انشاالله نامه که رسید به روی چشم اطاعت می شود. با تشکر فراوان از دوست و سرور گرامی جناب استاد ابراهیمی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.